Ciekawe opakowania – diabeł tkwi w… pomysłach

Ciekawe opakowania – diabeł tkwi w… pomysłach

Klient prawdę Ci powie - dla opakowania produkt kupi jeden raz ale jeśli zawartośc będzie kiepska - już nie wróci. Po dobry produkt i świetne opakowanie będzie wracał bardzo często. Trend przykładania znaczącej wagi do opakowania produktu przybiera na sile. Ten przykład obrazuje, że można stworzyć małe arcydzieło brandingowe starannie dopracowując opakowanie. Hit jest tam, gdzie ktoś zwyczajny produkt codziennego użytku ubierze w nowe ubranie - to może decydować o sukcesie. Oczywiście wszystko trzeba przekalkulować, ale potencjalny klient chętnie zaniesie komuś bliskiemu lub dalszemu kawę lub ciastka w pomysłowym opakowaniu niż w chińskim kubeczku zalatującym plastikiem. Opakowania inspirowane zabytkami z otwieranymi okienkami to dowód na to, że niszowe pomysły na niewielką skalę są jak perełki wśrod zalewającej świat masowej bylejakości.

A ciasteczka i kawkę dostajemy w domkach z otwieranymi okienkami.

caf4

caf2


Trendion

Entuzjasta ciekawostek i nowinek

Udostępnij post

Napisz komentarz