Zamiast kosztownych i stacjonarnych sklepów firma postawiła na ruchome "designerskie sklepiki"

Zamiast kosztownych i stacjonarnych sklepów firma postawiła na ruchome "designerskie sklepiki"

Freda Salvador - pod tą marką sprzedawane są buty w bardzo innowacyjny sposób. Oprócz handlu online, firma postawiła na pomysł objazdowego prezentowania swoich produktów. Wszystko jest zaplanowane na stronie marki a kolejne miejsca, w które udaje się "mobilny showroom", wybierane są pod kątem potencjalnych klientów. I chociaż ta designerska przyczepa nie ma wielkiego magazynu z towarem oraz nie pomieści wielu klientów, to pomysł takiej sprzedaży wydaje się być odjazdowy. Klientki z wyprzedzeniem wiedzą, że w ich mieście pod konketną lokalizacją pojawi się przymierzalnia na kołach, co czyni ten kanał sprzedaży w pewien sposób ekskluzywnym i "polanym odrobiną oczekiwania na przyjazd". Ciekawe, czy będzie kierunkiem, w którym podążą niszowe marki, czy to jednorazowy przejaw marketingu kreatywnego?

Bezpośredni kontakt z klientkami i nieograniczony czas na oglądanie butów i przymiarki

freda3

Niewielki asortyment, ale na swój sposób uroczo i kameralnie

freda1


Trendion

Entuzjasta ciekawostek i nowinek

Udostępnij post

Napisz komentarz