Jeśli tylko chcesz mieć ładną pupę do wakacji


1 share

Odstawmy poprawność wypowiedzi, że liczy się jedynie wnętrze i charakter… i popatrzmy prawdzie w oczy: kobieca pupa jest prawdopodobnie największym seksualnym bodźcem dla facetów. Mniej lub bardziej zakłamani zrobią zadymę, że to seksistowskie i przedmiotowe podejście, ale jeśli jesteś dziewczyną i zapytasz naprawdę szczerego faceta o opinię, najprawdopodobniej usłyszysz w odpowiedzi – tyłek. Ale chwilę. Nie bierz się za robienie pięknej pupy dla niego – zrób to dla siebie! Oprócz mnóstwa kobiecych zalet skupmy się w tym miejscu więc na chwilę na tym, czy TY chcesz/możesz podnieść znacznie jakość swojej pupy… i jak to zrobisz.

Nie roztrząsamy tutaj, u ilu facetów występują objawy konwulsyjne, kiedy przechodzi obok dziewczyna z rewelacyjną pupą (u wszystkich normalnych i zdrowych), ale zastanówmy się nad tym, czy jeśli jakaś dziewczyna po prostu chce mieć ładną pupę, czy taką może nabyć, dzięki własnej pracy nad sylwetką i za pomocą diety. Otóż bardzo twierdzimy,  że może!:) I oto podnoszą się liczne głosy, że jak to! Że ja jestem za bardzo puszysta, a ja mam grube kości! To tylko ślepa uliczka.

TRENING NA ŁADNĄ PUPĘ ORAZ DIETA – KLUCZEM DO SUKCESU

“Ale ja nie mam zamiaru się głodzić”, a ja “nie będę trenowała za dużo bo nie chcę wyglądać jak umięśniona baba”. Nie martw się, nie będziesz. Po pierwsze ładna pupa to wyćwiczona pupa, jeśli nie masz genów bogini a masz chęci – w kilka miesięcy Twoja pupa będzie ponętna, jeśli tylko sobie tego życzysz i przypilnujesz kilku elementów składowych swojego planu – będziesz Pani zadowolona!

Aby pupa była jędrna i miała ładny kształt – musisz ją zbudować! Tak, potrzebujesz wykonywać taki trening, żeby mięśnie pośladków były stymulowane tak dobranym ciężarem, aby delikatnie rozrosły się w swojej objętości i zaczęły tworzyć fenomenalną krągłość. Coraz więcej dziewczyn na siłowniach skupia się na specjalistycznym treningu pośladków i naprawdę robią to bardzo dobrze, mają wiedzę i prawidłowo ją wykorzystują. W internecie jest olbrzymia ilość filmików, więc właściwy trening jest kwestią jedynie pogrzebania w necie. Wiele ćwiczeń możesz wykonywać nawet w domu!

DIETA NA ŁADNĄ PUPĘ

Wiadomo, jemy czasami co popadnie a w prawie każdym kupowanym produkcie jest cukier, którego nadmiar odkłada się w postaci cellulitu a jego ulubione miejsce u kobiet to biodra i właśnie pupa. Pomóż swojej pupie, nie karm ją cukrem, czytaj etykietki i jedz najmniej przetworzone, proste posiłki zawierające dużo warzyw i popijaj sporą ilością wody. Nie przesadzaj z liczeniem kalorii! Jeśli jesz zdrowo jedz nawet 5-6 posiłków po pierwsze smacznych po drugie na tyle lekkich abyś nie czuła się jak fermentownia.

NIE ODCHUDZAJ SIĘ JEŚLI CHCESZ MIEĆ ŁADNĄ PUPĘ

To proste – jak napisaliśmy wyżej, skoro musisz zbudować mięśnie pośladków, tak naprawdę potrzebna Ci dodatkowa masa mięśniowa w tej okolicy a cardio i ciągły trening aerobowy oraz dieta odchudzająca pozbawi Cię pupy prawie całkiem – dzięki ujemnemu bilansowi kalorycznemu tkanki zanikają a głównie pupa:)

BAW SIĘ DOBRZE I CZERP PRZYJEMNOŚĆ

Przecież chodzi w tym wszystkim o Ciebie i Twoje samopoczucie. Nie rób tego dla faceta, zrób to dla siebie! Oczywiście poczucie atrakcyjności własnej sylwetki będzie bardzo miłym efektem ubocznym…Jedno jest pewne – jak już spróbujesz i wkręcisz się, każdy efekt swojej pracy będziesz odbierała jako miły sukces a zdrowy tryb życia i coraz lepszy wygląd sprawią, że ogólnie całe Twoje życie będzie wyglądało lepiej i bardziej optymistycznie. Spróbuj!

 


Podoba ci się? Podziel się ze znajomymi!

1 share

0 Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *